2013. október 16., szerda

Erdőséta



Már jó rég nem jelentkeztem. Fotózni sem sokat fotóztam, egy kicsit háttérbe szorult ez a tevékenység. Ma viszont gondoltam egyet és kilátogattam a Nagyerdőbe, amely tavaly annyi kedves emléket adott. A tavalyi forgalmas útszakaszon indultam el, bízva abban, hogy elém téved valami. Az idő kellemesen hűvös. Épp lekanyarodtam egy mellékútra, amikor meghallottam egy bika hangját. Nem sokszor hallok ilyet, megálltam egy pár másodpercig, hogy tudatosuljon bennem.  Aztán gyorsan átírtam a menetrendet és arra vettem az irányt. Amennyire csak tudtam megközelítettem a hangforrást. Nem tévedtem, barcogást hallottam. Többen is voltak a bika körül, 3-4 tehén, meg borjúk. Csak a távolból fényképeztem őket, mert egyrészt nem akartam megzavarni a családi összejövetelt, másrészt az erdőben nincs közvetlen rálátás a fák miatt az állatokra, így mindegy is, hogy honnan fényképezek. Ezek a képek jelzik az ottlétemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése