2024. január 13., szombat

Nagyerdőben

Ha visszagondolok a korábbi élményeimre, a nagyerdei cserkelések mindig eszembe jutnak. Évekkel ezelőtt viszonylag sok időt töltöttem ebben az erdőben. A múltkor Robi barátommal ki is mentünk ide, de sajnos egy képem sem lett. Az erdei állatok pillanatok alatt tűnnek fel és el. Sokszor kevés volt csak egy-egy pillanatig látni az erdei vadakat. A mai nap egyedül vágtam az erdőnek és a múltkori, illetve korábbi cserkelések alkalmával meglátogatott helyszínt választottam. Egy fa tövében ültem meg. Az erdő sűrű növényzete és az állatok fürgesége nekem nem ideális képek készítéséhez. Sokkal könnyebb őzeket fényképezni a nyílt terepen. Visszaindulva az úton egy róka is átszaladt előttem olyan hirtelen, hogy a fókusz is pontatlan lett. De arra jó, hogy összehasonlítsam az előző posztomban lévővel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése