2012. szeptember 18., kedd

Dinnyeföldön


Ma korán reggel szintén kimentem a helyi erdőbe. Nem terveztem sokat, csak egy találatot. Alighogy bekanyarodok az erdőbe, az út egy kivágott erdős terület mellett visz el, amelyet nyáron dinnyével vetnek be. A dinnye leért, a területet elhagyták, nem gondozzák és az állatok ki mernek járni enni. Mindig találnak valami rágcsálni valót. Ez történt most is. Egy őzbak igyekezett lerágni az ottmaradt növény levelét. Bár a bak észrevett, de olyan messze voltam, hogy nem zavarta. Autót leparkoltam, és a nyomába eredtem.




Sokat nem kellett mennem, mert a földterület azon felét, ahol én is voltam, megunta és továbbsietett. 





A mai napra tervezett találat megvolt. Bár tovább indultam fotózni, de csak pár érdekes gomba akadt lencsevégre, valamint egy homoki kikerics. Illetve volt egy közeli találkozásom szintén egy őzbakkal, de mivel reflexszerűen odafordítottam a kamerámat, azonnal elszaladt. Utána vettem észre, hogy egy váltó előtt álltam meg 3 méterre és azon akart átkelni az állat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése