2012. szeptember 19., szerda

Pózolva



Minden lehetőséget megpróbálok megragadni, hogy még a dám bika vadászat előtt ki tudjak minél többször menni az erdőbe. Így volt ez ma is. Leparkoltam a szokásos helyen az autót és vártam. Most nem akartam sokat sétálni, kíváncsi voltam, hogy a várakozással milyen eredményem lesz vadfotózást illetően. Természetesen a türelmem nem az erősségem és elkezdtem sétálni az úton. Rövidesen egy sötétbarna dám tehén jelent meg és bóklászott evés közben. Mozdulatlanul guggoltam viszonylag messze tőle, nem hallhatta, hogy ott vagyok. Arra vártam, hogy átvágjon az úton, mert akkor kiér a bozót takarásából, és remélhetőleg készíthetek pár jobb képet. Mintha megérezte volna és 1-2 másodpercig megállt az út közepén, várva, hogy lefotózzam. Sajnos így kora reggel még a fényviszonyok nem nagyon jók, valamint a telekonverter is sokat ront a képen.
Ezután még körbejártam két tagot és véletlenül hátrapillantva sikerült elkapnom még egy dám tehenet. Tényleg csak 2-3 másodpercem volt, míg el nem tűnt.
A képek utómunkálatánál kipróbáltam egy új programot, a DxO Optics Pro 7-t. A Photoshop és a Lightroom mellett már ezt a programot is felvettem a repertoáromba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése